直感セミナー /Intuitive Seminar

直感セミナー


6月5日(金)に主人と二人で、本田健さん&リン・ロビンソンさんによる直感力のセミナーに行きました。本田健さんのお顔を拝見するのは初めて!にこにこと楽しい方でした。リンさんは本当に魅力的な方で、2時間があっという間に過ぎて、気が付けば握手&サイン会の列に並ぶという状態。セミナー中の瞑想で、直感が短い時間にふっと湧き出るものであることが体験できました。しかも私の場合は日本語で問えば日本語(+イメージ)で直感が返ってくるし、英語で問えば英語(+イメージ)で返ってくることも分かりました。
直感を信頼して楽しいと思えることだけやる。ポコポコと湧き出る直感にわくわくが加速します!


Intuitive Seminar

Last Friday evening, I took part in the seminar with my husband. It was hold by Ken Honda and Lynn A. Robinson. Through this seminar, I learned what intuition is, how to receive my intuition, and the importance of focusing on what I want to do. Once I trusted my intuition, my life changed into so exciting as if I quested for treasure.