母の日ギフト /Carnations from my son

カーネーション


うーたんから花束届きました。だんだんつぼみが開いて、かわいらしいお花がたくさん!本当にありがとう♪今朝は30分早起きして、ベランダでレイキを使った瞑想をしました。今はエンジェルナンバーやオラクルカードに手伝ってもらってメッセージを受け取ることが多いですが、もうあと1ヶ月足らずで直接メッセージを受けられるようにしたいから、瞑想も習慣に、そんな一日の始まりでした。

今日のアファメーション
「ハートを開いて必要なサポートを受けられました。ありがとうございました。」

Carnations from my son

My 2 year-old son gave me carnations on the mother's day. Thank you for many pretty flowers! This morning, I woke up 30 minutes earlier than usual, and meditated using Reiki. Although I received messages from something great through the Angel Numbers or the oracle cards right now, I'd like to get them directly as soon as possible. That is why I made it a rule to meditate every morning.

Today's affirmation:
"I opened my heart and accepted the support by Angels. Thank you."