おやつソーセージ/Fish sausages

おさかなそーせーじ!

おやつソーセージ

私のもっとも愛するパルの商品、おやつソーセージ(おさかなソーセージ)です。スーパーなどで一般に流通しているおさかなソーセージはおいしものもあるけれど、私にはハズレもあって、いつも買うときに「これおいしいやつだったかな?」と迷っていました。パルのだって、最初は同じ迷いがありましたが、食べてみてビックリ。おいしい。余計な味がしないってこういうことなの?!それ以来、子どもと一緒に食べる大好きおやつの一つになりました。スーパーのと変わらないお値段だし、だったらおいしくて安全なもの、食べたいもの。

おやつソーセージ 8本172g 189円
pal*system_パルシステム


Fish sausages

Here is the pal*system's fish sausage which I love the most of all fish sausages sold neighborhood. This is different, very different from others which we can buy at the near supermarket. This fish sausage tastes really fish! Safe and delicious, what's more, reasonable price!!! Try this when your child gets a little bit hungry. S/he must be satisfied(*゚▽゚)ノ

Fish sausages 172g 189yen
pal*system_パルシステム